فروشنده تجهیزات مستعمل

در حدود 5 سال گذشته معافیت‌های مالیاتی زیادی برای ارتقاء و تغییر تجهیزات قدیمی خانه با تجهیزات انرژی اضافی که سازگار با محیط زیست هستند وجود داشته است. شما می‌توانید این افراد را با آگهی‌هایشان، پرسیدن اطراف، و حتی تماس با حیاط قراضه نزدیک خود پیدا کنید. از آنجایی که آنها از وسایل قدیمی شما پول نقد به دست می آورند، احتمالاً آنها را برای شما از بین می برند. اگر لوازم قدیمی دارید که باید آنها را حذف کنید و به دنبال مقداری پول نقد اضافی هستید (چه کسی نیست؟)، روش‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد که احتمالاً می‌توانید مانند ما در این فرآیند درآمد کسب کنید.

هنگام تبلیغ یک خانه، گاهی اوقات تجهیزات اصلی خانه بخشی از قرارداد است. خانوارهای قبلی ما یخچال خود را گرفتند، اما ماشین لباسشویی و خشک کن را برای ما گذاشتند. من مفهوم کارایی سرزندگی را دوست دارم و هرگز صرفاً به دلیل ارزش کمتر پرداخت‌های ماهانه سرزندگی نیستم.

من به عنوان یک مکان بازیابی واشر در صفحات زرد اشاره کردم و آنها تخمین زدند که ممکن است حداقل 150 دلار باشد. ما تصمیم گرفتیم که یک ماشین لباسشویی کاملاً جدید را به عنوان جایگزینی برای بازیابی قدیمی بخریم، زیرا نمی دانستیم چقدر بیشتر دوام می آورد و فکر می کردیم که ممکن است یک واشر جدید با قیمت حدود 100 دلار بیشتر از قیمت تعمیر پیدا کنیم. بنابراین، چه اتفاقی افتاد که یک بار لوازم خانگی بخریم و آنها را تا آخر عمر نگه داریم؟ باید چیزی وجود داشته باشد که آمریکایی ها را به تعویض سریع تجهیزات خانه نسبت به «روزهای خوب قدیمی» سوق دهد.

کسی را که فولاد خرد می کند تماس بگیرید

وقتی با مادربزرگم درباره خرید ماشین لباسشویی فعلی خود بحث می کردیم، چیزی به ذهنم رسید. همچنین، در صورت برنامه ریزی برای کسر مالیات، از درخواست رسید کمک مالی غافل نشوید. باید به وضعیت واقعی دستگاه (ظاهر و همچنین کارکرد یا عدم کارکرد آن)، سال/مدل/و غیره، ابعاد دستگاه توجه کنید و عنوانی ایجاد کنید که نظر خریداران را جلب کند. برای جستجوی نحوه استخراج ارزش از لوازم قدیمی یا غیر کارکرده خود، زیر را بخوانید.

به یک فروشنده تجهیزات مستعمل ارتقا دهید

همه چیز در مورد کنترل پول نقد خود و پس انداز اضافی آن است تا زندگی خود را بر اساس عبارات خود بگذرانید. این یک مقاله عالی بود به علاوه من با شما موافقم که لوازم قدیمی بهترین ارزش را دارند. من خودم یک واشر داشتم که 13 سال زودتر از اولین خرابی و 3 سال بیشتر بعد از بازیابی دوام آورد. من فقط به این دلیل به وب سایت شما رسیدم که باید از شر فریگ 3100 دلاری خود که در گذشته 450-5 دلار دریافت کرده بودم خلاص شوم، در نتیجه باید از خانه خود مانور بدهم و در جای جدیدی قرار نمی گیرد. . رها کردنش قلبم می‌شکند - ما نامش را دارت ویدر گذاشتیم و for e همچنان با آن است. در قلمرو آنها، اگر همه 40 سال گذشته مانند پدربزرگ و مادربزرگ من یک ماشین لباسشویی و خشک کن داشته باشند، درآمد آنها سقوط می کند زیرا ممکن است بازار بسیار کوچکتری برای فروش وجود داشته باشد.

اکنون که من حتی با شوهرم خانه ای دارم، انتظارات من از تجهیزات خانه در طول زندگی مانند پدربزرگ و مادربزرگم است. او نه تنها در دوران کودکی من ماشین لباسشویی و خشک کن یکسانی داشت، با این حال امروز آنها را دارد. مامان-مامان این را برای من تأیید کرد. او از زمانی که عمه من پوشک بود ماشین لباسشویی و خشک کن داشت. بنابراین مثبت بپرسید که آیا این مورد در خرید تجهیزات بعدی شما گنجانده شده است یا خیر. وقتی به دنبال برداشتن رایگان لوازم خانگی در نزدیکی خودم بودم، متوجه شدم که برخی از مکان‌های اهدایی می‌آیند و دستگاه را بدون هزینه می‌برند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی‌کنند. شما فقط باید تجهیزات خانه را در سریع ترین زمان ممکن حذف کنید، و ترجیحاً باید این کار را به صورت رایگان انجام دهید.

مطمئناً این یک پدیده جدید از روز خرید خانه برای مادام العمر پدربزرگ و مادربزرگ من است. ما اکنون خانه‌های «شروع» داریم، یا کمتر از آن چیزی که تجارت املاک و مستغلات بر اساس این مفهوم به ما می‌فروشد. افراد همچنین به دلیل مشاغل و/یا تکالیف نیروی دریایی بی وقفه جابه جا می شوند. عالی - احتمالاً می توانید آن را تبلیغ کنید و از فرد بخواهید که آن را به عنوان نیمی از تراکنش انتخاب کند. از زمانی که این معامله را به ثمر رساندم، روش‌های بسیار بیشتری را برای دریافت پول برای لوازم خانگی از مکان‌های «ما لوازم خانگی می‌خریم» بررسی کرده‌ام.

و آنها تنها کسانی نیستند که در زندگی خود تجهیزات دائمی خانه داشته اند. ماشین لباسشویی، خشک کن و تلویزیون پدربزرگ دیگرم حداقل در تمام زندگی من وجود دارد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمساری اینترنتی به این سایت مراجعه کنید
You'll want to search for a "فروشنده تجهیزات مستعمل" نزدیک شماست، و در صورت علاقه مندی آنها، از خرید تجهیزات مستعمل شما (هنوز در حال کار) دیدن کنید. یا، به فروشگاه تجهیزات مستعمل خود مراجعه کنید و ببینید که آیا آنها تجهیزات را از شما می خرند یا خیر. من نه فوق انسان هستم و نه یک مشاور پولی... با این حال این توانایی دیوانه‌وار را دارم که بتوانم پول خود را مدیریت کنم.

با توجه به تصمیمات زیاد در زمینه سایه و طراحی در بازار، مردم می توانند هر 5 سال یا بیشتر وسوسه شوند که تجهیزات خانه را برای مطابقت با دکوراسیون جدید خود تغییر دهند. من یک جاروبرقی را همین‌جا در تگزاس تعمیر کردم، و قیمت آن فقط 14 دلار برای یک مدل تسمه جدید و تمیز کردن سیستم بود. تعمیر امکان پذیر است، اما انتخابی منطقی در تصمیم گیری ما به نظر نمی رسد زیرا قبلاً به دلیل قیمت بالا و عدم اطمینان از استحکام تجهیزات اخیر بود. وقتی زودتر از زمان بسته شدن از طریق خانه آنها قدم زدیم، همسر حتی به او اشاره کرد که چگونه می خواهد همه لوازم جدید مکان جدید خود را بخرد.

اما این همچنین ممکن است باعث شود بسیاری از وسایل قدیمی‌تر که با این وجود کار می‌کنند تا به یک محل دفن زباله تبدیل شوند که برای پول اضافی تخریب شده‌اند. لوازم خانگی چیزی است که ما از خرج کردن پول نقد در آن لذت نمی بریم، بنابراین هر دوی ما با این مفهوم می خریم که باید برای سال های بعدی با این وسیله زندگی کنیم. در واقع، این مورد صادق است، مگر اینکه ما انتقال دهیم یا اگر دستگاه خراب شود تا جایی که تعمیر ارزش بیشتری نسبت به یک دستگاه مدل جدید داشته باشد.

من واقعاً یک سرویس حذف لوازم خانگی در شهرستان های سنت لوئیس / سنت چارلز دارم.
لطفاً جهت کسب اطلاعات به سایت محله مراجعه کنید
از زمان خرید اولین اقامتگاه ما در پاییز 2009، ما اکنون یک یخچال، یک ماشین لباسشویی و یک ماشین ظرفشویی خریداری کرده ایم. با این اوصاف، دوستدار محیط زیست شدن یک ملت در خط مقدم بسیاری از کمپین ها است.

متأسفانه برای ما، در مدت زمان طولانی استفاده نشده بود که محصول داخل بشکه خراب شده بود، لوله کپک زده بود، و خود یخچال تنها زمانی که به اندازه بالاترین مقدار میل لنگ می چرخید، کار می کرد. .

حذف تجهیزات ما برای پول اضافی

اگر دستگاه در شرایط قابل استفاده است، احتمالاً می‌توانید آن را اهدا کنید و از مالیات کسر کنید. برخی از مکان‌ها کالا را از شما تحویل می‌گیرند، در حالی که برخی دیگر می‌خواهید آن را تحویل بگیرید. این افراد لوازم مستعمل را از افرادی مانند شما می خرند و سپس آنها را تعمیر می کنند تا دوباره به مشتریان بفروشند. اگر تجهیزات همچنان در وضعیت قابل استفاده قرار دارند، راهی برای تبلیغ آن به افراد نزدیک خود به چند روش دیگر پیدا خواهید کرد. اما پس از تحقیق در مورد این مقاله، تقریباً با یکی از خوانندگانم در توافق هستم که به ما دستور داد قدیمی‌ترین وسایلی را که می‌توانیم در نتیجه قابلیت اطمینان آنها کشف کنیم، نگهداری کنیم.

برخی از شرکت‌ها بسته‌هایی دارند که اگر یک دستگاه کاملاً جدید را با آنها بخرید، و به همین دلیل آن را راه‌اندازی کنند، تجهیزات قدیمی شما را بدون هیچ هزینه‌ای برمی‌دارند. در زیر، ما در مورد روشی صحبت می‌کنیم که می‌توانید برای خرید تجهیزات خانه جدید که قصد خرید آن را دارید، پول دریافت کنید. اگر یکی از این 18 ایالت در نظر گرفته می‌شوید، می‌توانید از سازمانی بخواهید که دستگاه شما را برای بازیافت انتخاب کند و سپس جایزه دریافت کنید. خرده فروشان تعمیر نیز می توانند در جستجوی تعدادی از عناصر موجود در تجهیزات شما باشند. برای بازیابی پریزها و تکنسین های لوازم خانگی محلی تماس بگیرید تا ببینید آیا کنجکاوی وجود دارد یا خیر. من هرگز تصور نمی کردم که ممکن است پولی برای لوازم خانگی دریافت کنیم... تا زمانی که من و شوهرم اولین خانه خود را خریدیم و با شوک ناخوشایندی مواجه شدیم.

من در مورد نحوه کسب درآمد برای یک یخچال قدیمی (بیشتر شبیه یخچال تبدیل به کیگاراتور) به اشتراک می‌گذارم، به علاوه اینکه چگونه می‌توانید در تجهیزات خود پول نقد کسب کنید (و حتی اگر نتوانید این کار را انجام دهید، در آنجا روش های مختلفی برای خلاص شدن سریع از شر تجهیزات قدیمی خود هستند). آماندا ال. گروسمن یک مدرس آموزش مالی معتبر، دریافت کننده کمک هزینه بنیاد پلوتوس، و پدر بنیانگذار Frugal Confessions است. من مطمئن هستم که آنها وجود دارند، با این حال سطح من این است که آنها در حال حاضر کم و زیاد هستند. تولیدکنندگان لوازم خانگی خواه به دلیل عملکرد منسوخ شده باشند یا به دلیل طراحی، مطمئناً دوام را در طول تولید در نظر دارند.