دریافت پول نقد برای وسایل قدیمی

اگر تجهیزات در وضعیت قابل استفاده باشد، می‌توانید آن را اهدا کنید و از مالیات کسر کنید. برخی از مکان‌ها کالا را از بین شما انتخاب می‌کنند، در حالی که برخی دیگر می‌خواهید آن را رها کنید. این افراد از افرادی مانند شما لوازم دست دوم می خرند و پس از آن آنها را تعمیر می کنند تا بتوانند دوباره به مشتریان بفروشند. اگر تجهیزات همچنان در شرایط قابل استفاده است، می توانید آن را به چند روش دیگر به افراد نزدیک خود بفروشید. اما پس از تحقیق در مورد این متن، تقریباً با یکی از خوانندگانم موافقم که دستور داد قدیمی‌ترین تجهیزات خانگی را که می‌توانیم به عنوان نتیجه قابل اعتماد بودن آنها پیدا کنیم، نگهداری کنیم.

من در دفترچه تلفن به عنوان محل تعمیر ماشین لباسشویی نام بردم، آنها معمولاً حداقل 150 دلار تخمین زدند. ما مصمم شدیم که یک ماشین لباسشویی کاملاً جدید را به عنوان جایگزینی برای بازگرداندن لباسشویی قدیمی بخریم، زیرا نتیجه نهایی این بود که نمی دانستیم چه مدت طولانی تر می تواند دوام بیاورد و فکر می کردیم که ممکن است یک ماشین لباسشویی جدید با قیمت حدود 100 دلار بیشتر از قیمت بازیابی پیدا کنیم. بنابراین، چه اتفاقی افتاد که یک بار تجهیزات خانه بخریم و آنها را تا آخر عمر نگه داریم؟ باید یک چیز وجود داشته باشد که آمریکایی ها را به تعویض سریع تجهیزات خانه نسبت به «روزهای خوب قدیمی» سوق می دهد.

با انتخاب‌های سایه‌ها و طرح‌های بسیار موجود در بازار، مردم می‌توانند وسوسه شوند که تجهیزات خانه را برای مطابقت با دکوراسیون جدید خود هر پنج سال یا بیشتر مبادله کنند. من یک جاروبرقی را به سرعت اینجا در تگزاس تعمیر کردم، و هزینه آن فقط 14 دلار برای یک مدل تسمه جدید و تمیز کردن سیستم بود. تعمیر امکان پذیر است، اما به نظر نمی رسد که انتخابی منطقی در تصمیم گیری ما باشد، زیرا قبلاً نتیجه ارزش بیش از حد و عدم اطمینان از استحکام آخرین تجهیزات بود. وقتی زودتر از زمان بسته شدن از طریق خانه آنها قدم زدیم، همسر حتی در مورد اینکه چگونه به دنبال خرید همه لوازم جدید محل جدیدشان است صحبت کرد.

این در واقع یک پدیده جدید از روزی است که پدربزرگ و مادربزرگ من برای خرید خانه ای برای همه زمان ها می خریدند. ما در حال حاضر دارایی‌های «شروع» هستیم، یا کمتر از آن چیزی نیست که تجارت مستغلات با این مفهوم به ما می‌فروشد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروشگاه لوازم دسته دوم به این سایت مراجعه کنید
افراد علاوه بر این به این سایت مراجعه می کنند
o مشاغل و/یا تکالیف بازو. عالی - احتمالاً می توانید آن را بفروشید و از شخص بخواهید که آن را به عنوان بخشی از معامله انتخاب کند. از زمانی که این معامله را به ثمر رساندم، به راه‌های بسیار بیشتری برای دریافت پول برای تجهیزات خانه از مکان‌های «ما لوازم خانگی می‌خریم» پیدا کردم.

وسایل دریافت پول نقد برای وسایل قدیمی

در حدود 5 سال گذشته معافیت‌های مالیاتی زیادی برای ارتقاء و جایگزینی تجهیزات خانه قدیمی با تجهیزات سازگار با محیط زیست وجود داشته است. می‌توانید این افراد را از طریق آگهی‌هایشان پیدا کنید، از اطراف خود بپرسید یا حتی با یک حیاط قراضه در نزدیکی خود تماس بگیرید. از آنجایی که آنها از وسایل خانه قدیمی شما درآمد کسب می کنند، بیشتر مستعد حذف آنها برای شما هستند. اگر تجهیزات خانه قدیمی دارید که باید آنها را حذف کنید و به دنبال پول نقد بیشتری هستید (چه کسی نیست؟)، روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که بتوانید در طول مسیر مانند ما درآمد کسب کنید.

بعضی از شرکت ها بسته هایی دارند که اگر قرار است با آنها تجهیزات جدیدی بخرید، معمولاً آن را نصب می کنند، بدون هیچ هزینه ای تجهیزات قدیمی شما را می برند. در زیر، نحوه دریافت پول برای تجهیزات خانه جدید که می خواهید خرید کنید، بحث می کنیم. اگر در یکی از این 18 ایالت در نظر گرفته می‌شوید، می‌توانید از سازمانی بخواهید که تجهیزات شما را برای بازیافت انتخاب کند و پس از آن پاداشی دریافت خواهید کرد. خرده فروشان تعمیر علاوه بر این می توانند در جستجوی تعدادی از عناصر موجود در دستگاه شما باشند. برای بازیابی مراکز فروش و تکنسین های تجهیزات بومی تماس بگیرید تا ببینید آیا علاقه ای وجود دارد یا خیر. من هرگز تصور نمی کردم بتوانیم پول نقد برای لوازم خانگی دریافت کنیم... تا اینکه من و شوهرم اولین خانه خود را خریدیم و با یک شگفتی ناخوشایند روبرو شدیم.

اکنون که من حتی با شوهرم خانه دارم، انتظارات من از وسایل خانه در طول زندگی مانند پدربزرگ و مادربزرگم است. او نه تنها در دوران کودکی من همان ماشین لباسشویی و خشک کن را داشت، بلکه در حال حاضر هم آنها را دارد. مامان-مامان این را برای من تأیید کرد. او از زمانی که عمه من پوشک بود ماشین لباسشویی و خشک کن داشت. بنابراین مطمئن شوید که بپرسید آیا این مورد در خرید تجهیزات بعدی شما گنجانده شده است یا خیر. وقتی به دنبال برداشتن تجهیزات رایگان در نزدیکی خودم بودم، متوجه شدم که برخی از مکان‌های اهدایی می‌آیند و دستگاه را بدون هیچ هزینه‌ای حذف می‌کنند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی‌کنند. شما فقط می‌خواهید که لوازم خانگی در سریع‌ترین زمان ممکن حذف شوند، و ترجیحاً می‌خواهید این کار به صورت رایگان انجام شود.

همه چیز در مورد مدیریت پول نقد و پس انداز اضافی آن است تا بتوانید با عبارات خود زندگی خود را سپری کنید. این یک مقاله عالی بود به علاوه من با شما موافقم که تجهیزات خانه قدیمی بهترین ارزش را دارند. من خودم یک واشر داشتم که 13 سال زودتر از اولین خرابی و سه سال بیشتر بعد از تعمیر دوام آورد. من فقط به این دلیل وارد وب سایت شما شدم که حتی مجبور شدم از شر فریگ 3100 دلاری خود که به قیمت 450 تا 5 سال پیش به دست آورده بودم خلاص شوم، در نتیجه باید از آپارتمان خود مانور بدهم و آن را در حالت جدید قرار نمی دهم. محل. دلم می‌شکند که آن را رها کنم - نام آن را دارت ویدر گذاشتیم و for e هنوز با آن است. در قلمرو آنها، اگر هر کس در 40 سال آخر مانند پدربزرگ و مادربزرگ من یک ماشین لباسشویی و خشک کن داشته باشد، سود آنها از بین می رود زیرا بازار بسیار کوچکتری برای فروش وجود دارد.

هنگامی که با مادربزرگم درباره خریدهای ماشین لباسشویی اخیر بحث می کردیم، یک چیز به ذهنم رسید. همچنین، هنگام برنامه ریزی برای کسر مالیات، از درخواست رسید کمک مالی غافل نشوید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات به سایت عطایی نیک مراجعه کنید
You'll need t notic the rea وضعیت تجهیزات (به نظر می رسد علاوه بر این که آیا کار می کند یا نه)، سال/مدل/و غیره، ابعاد تجهیزات، و عنوانی ایجاد کنید که توجه مشتریان را به خود جلب کند. برای جستجو در مورد چگونگی استخراج ارزش از تجهیزات قدیمی خانه یا غیر کارکرده خود، unde را بخوانید.

اما این نیز احتمالاً می‌تواند باعث شود که بسیاری از تجهیزات خانه قدیمی‌تر که با این وجود کار می‌کنند، به یک محل دفن زباله تبدیل شوند که برای پول اضافی از بین رفته است. لوازم خانگی چیزی است که ما از خرج کردن پول نقد در آن لذت نمی بریم، بنابراین هر دوی ما با این فکر که مجبوریم سال های بعد با این دستگاه زندگی کنیم، خرید می کنیم. در واقع، اگر ما انتقال دهیم یا اگر تجهیزات درست به حدی خراب شود که قیمت بازیابی بیشتر از یک ماشین کاملاً جدید باشد، این اتفاق خواهد افتاد.

من واقعاً یک سرویس حذف لوازم خانگی در شهرستان های سنت لوئیس / سنت چارلز دارم. از زمان خرید اولین اقامتگاه خود در پاییز 2009، ما یک یخچال، یک ماشین لباسشویی و یک ماشین ظرفشویی خریداری کرده ایم. در اوج این امر، کارآمد شدن بیشتر در قدرت به عنوان یک کشور در خط مقدم بسیاری از کمپین ها قرار دارد.

فولاد را ضایع کنید

و آنها کسانی نیستند که وسایل همیشگی زندگی خود را داشته اند. ماشین لباسشویی، خشک کن و تلویزیون پدربزرگ متفاوت من برای همه چیزهای زندگی من حداقل بوده است. شما باید به دنبال یک "فروشنده تجهیزات مستعمل" در نزدیکی خود بگردید و ببینید که آیا آنها علاقه مند به خرید دستگاه استفاده شده (هنوز در حال کار) شما هستند یا خیر. یا، به سادگی با فروشگاه های لوازم خانگی مستعمل محلی خود تماس بگیرید و ببینید آیا آنها دستگاه را از شما می خرند یا خیر. من نه فوق انسان هستم و نه یک مشاور مالی... با این حال این توانایی غیرقابل پیش بینی را دارم که با پول خودم کنار بیایم و روشی را برای دیگران آموزش می دهم که با حداکثر پتانسیل با پول خود برخورد کنند.

متأسفانه برای ما، در مدت زمان طولانی استفاده نشده بود که محصول داخل بشکه خراب شده بود، لوله کپک زده بود، و خود یخچال تنها زمانی که به اندازه بهترین عدد میل لنگ می چرخید، کار می کرد.

در زیر نحوه کسب درآمد برای یک یخچال قدیمی را به اشتراک می‌گذارم (بیشتر شبیه به یخچال تبدیل شده به کیگاراتور)، به علاوه اینکه چگونه می‌توانید به تجهیزات خود امتیاز دهید (و حتی اگر احتمالاً نمی‌توانید، راه‌های مختلفی وجود دارد برای از بین بردن سریع دستگاه قدیمی خود). آماندا ال. گروسمن یک مدرس آموزش مالی معتبر، دریافت کننده کمک هزینه بنیاد پلوتوس، و پدر بنیانگذار Frugal Confessions است. من مطمئن هستم که آنها وجود دارند، اما نظر من این است که آنها در حال حاضر کم و دور هستند. سازندگان لوازم خانگی چه به دلیل عملکرد منسوخ شده باشند و چه به دلیل طراحی، قطعاً استحکام را در طول تولید در نظر دارند.

هنگام فروش خانه، گاهی اوقات لوازم اصلی بخشی از قرارداد هستند. صاحبان قبلی ما یخچال خود را گرفتند، اما ماشین لباسشویی و خشک کن را برای ما گذاشتند. من مفهوم اثربخشی انرژی را دوست دارم، و نه صرفاً به دلیل کاهش هزینه صورتحساب ماه به ماه حیاتی.