10 بهترین آرایشگاه نزدیک من با قیمت

این طراحی زیبای سالن توسط استودیو Facet در سیدنی استرالیا ایجاد شده است. در صورت وجود، من طرح‌های سالن، پلان‌های کف و طرح‌های پروژه‌های طراحی را نیز گنجانده‌ام. لعاب یکی دیگر از طراحی های زیبا و مجلل سالنی توسط YHS Design است. سالن بعدی توسط Maden Group در سال 2018 طراحی شد و در سوئیس قرار دارد. من فقط طرح رنگ صورتی و کاغذ دیواری سالن استفاده شده در این طرح را دوست دارم.

Hair We Go Mobil Salon

این یک نمونه واقعا خوب از این است که چگونه طراحی مینیمال و استفاده از سبزه‌ها می‌تواند یک تجربه سالنی واقعاً دلپذیر و ممتاز ایجاد کند. تصاویر آرایشگاه با ایده های ایستگاه سالن، ایده های محل پذیرایی سالن، ایده های قفسه سالن، و ایده های محل انتظار سالن را خواهید دید. انتخاب شما از دکوراسیون آرایشگاه و فضای داخلی سالن نشان می دهد که سالن شما چیست و نقش مهمی در جذب نوع مشتری مناسب به سالن شما ایفا می کند. من عاشق ایجاد رنگ های سفارشی هستم زیرا همیشه به هنر و ارتباط با افراد عالی علاقه داشتم! من عاشق کاری هستم که انجام می دهم و از سال 2001 در برجسته کردن بالیاژ با ظاهر طبیعی تخصص دارم. طرح بعدی تجسم سالن زیبایی است که توسط Tulimond برای سالن "Pink Confessions, Nail" ایجاد شده است.

آرایشگاه های نزدیک شما نزدیک شما

با گرفتن ماهیت تصویر گیاه شناسی، باغ آسمان در سراسر راهرو ایجاد شد، بلافاصله از مهمانان استقبال می کند تا در زیر بنشینند، از جمعیت دور شوند و از ورودی استقبال کنند. اگر فکر می کنید سالن شما باید در این لیست قرار گیرد، لطفاً برای من ایمیل بفرستید یا نظر خود را در زیر بنویسید. این سالن به زیبایی طراحی شده است و مطمئناً الهام بخش بسیاری از صاحبان سالن های دیگر است. شیک موی حرفه ای دومینیکن در رنگ، برش، تاپ، هایلاگ، پرم و موارد دیگر... اگر قصد دارید سالن خود را بازسازی کنید، فقط می توانم توصیه کنم که با یکی از آنها تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانند کمک کنند.

دکوراسیون آرایشگاه شما نقش مهمی در ساخت برند آرایشگاه شما و بازاریابی موثر سالن شما دارد. موضوع طراحی باید با وب سایت سالن شما، آنچه در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید و سایر ارتباطات در مورد سالن شما مطابقت داشته باشد. Beauty break توسط معمار Nastia Landusheva در سال 2017 طراحی شده است. این سالن 220 متر مربع است و در کیف واقع شده است و یک طراحی ناخن و سالن زیبایی واقعا زیبا است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین سالن زیبایی بانوان کلیک کنید
اگر قصد دارید یک آژانس طراحی داخلی برای سالن خود استخدام کنید، حتما باید با یکی از افراد لیست شده در اینجا مشورت کنید. این سالن 90 متری مستقر در مسکو، توسط Ekaterina Vinokurova با تجسم‌های انجام شده توسط Kirill Vill در سال 2017 طراحی شده است.

اولین طراحی آرایشگاه در این لیست توسط YHS Design - یک معمار سالن آرایش مو آژانس طراحی برنده جایزه در خارج از تایپه طراحی شده است. در این مقاله، من زیباترین طرح‌های داخلی آرایشگاهی را که دیده‌ام جمع‌آوری کرده‌ام تا به شما کمک کنم برای پروژه بازسازی آرایشگاه آینده خود الهام بگیرید. در اینجا یکی دیگر از پروژه های دکوراسیون و طراحی سالن زیبا و الهام گرفته از طبیعت از YHS Design است. ما یک آرایشگاه سنتی مدرن هستیم که انواع خدمات مو را که مراقبت از مو را در اولویت قرار می دهد، انجام می دهیم. ما محصولات موی دست ساز مانند روغن مو و آب برنج را همراه با محصولات مراقبت از پوست مانند روغن شفابخش دم کرده شاهدانه برای درد، جای زخم و خراش ایجاد می کنیم. اینجا در خانه شکوه، جایی که خوب به نظر رسیدن و احساس خوب درک می شود.

در تصاویر سالن زیر، خواهید دید که چگونه حرفه ای ها از نور سالن، دکوراسیون دیوار و طرح های رنگی برای ایجاد خیره کننده ترین طرح های آرایشگاه استفاده می کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شادلین بازدید نمایید
Ethereal یکی دیگر از پروژه های زیبای طراحی آرایشگاه از گروه طراحی YHS است. طرح‌های آرایشگاه‌های فهرست‌شده در پست توسط معماران و طراحان حرفه‌ای آرایشگاه ایجاد شده‌اند که به اندازه کافی لطف کرده‌اند و اجازه داده‌اند کارهایشان را به اشتراک بگذارم. من واقعاً طراحی تمیز، رنگ سبز دیوار سالن و عناصر چوب طبیعی را دوست دارم. به عنوان گام بعدی، توصیه می کنم لیست تجهیزات آرایشگاه من را که می تواند با طراحی سالن شما و همچنین ایده های نورپردازی سالن مو من مطابقت داشته باشد، بررسی کنید. اگر به تازگی سالن خود را راه اندازی کرده اید، باید با بررسی چک لیست باز کردن سالن خود در اینجا شروع کنید.