تغییر شکل فرش با شابلون با استفاده از رنگ اسپری

پس از خارج کردن رنگ لاتکس از فرش، از یک پارچه تمیز یا حوله کاغذی استفاده کنید تا رطوبت باقی مانده در فرش را جذب کنید. Al Lemke از Hopewell Junction، N.Y.، زمانی که اتاقی را برای نقاشی آماده می‌کند، راهی برای چسباندن نوار ماسک بین قرنیز و فرش پیدا کرده است. شما می خواهید از نوار چسبنده آبی استفاده کنید که در واقع روی فرش می چسبد. شما نمی خواهید از یک نوار پوششی سبک استفاده کنید و خطر کنده شدن آن را دارید. نواری که از روی فرشی که روی تخته قرنیز همپوشانی دارد، می گذرد. حالا یک چاقوی بتونه یا ابزار 5 در 1 بردارید و از یک طرف شروع به کار کنید و نوار را به سمت پایین فشار دهید.

به نظر می رسد که با گذشت زمان نرم تر شده است - اگرچه قسمت های رنگ شده هنوز ترد هستند و واقعاً خوب نگه می دارند. بهترین توصیه ای که می توانم بکنم این است که اگر یک رنگ سفارشی ایجاد می کنید، حتماً رنگ اضافی را کنار بگذارید یا دقیقا بدانید که چگونه آن را ساخته اید. چند نقطه وجود دارد که گربه‌های من فرش را خراشیده‌اند و می‌توانند از چند بار لمس استفاده کنند، اما من همان رنگ را ندارم، بنابراین باید سعی کنم رنگ آن را مطابقت دهم. من قبلاً مدیوم پارچه ای را در دست داشتم که شما از آن برای ترکیب با رنگ رنگ خود استفاده می کنید زیرا وقتی فرش بالا را خریدم آن را دوباره خریدم و فکر می کردم از آن استفاده خواهم کرد، اما این کار را نکردم. من در واقع برخی از آن را روی پرده های توری DIY که به اشتراک گذاشتم استفاده کردم.

مراحل رنگ آمیزی با کیفیت بالا و بدون آسیب به فرش با توجه به رنگ انتخابی انجام می شود. در حالی که فرآیند نقاشی، با توجه به اولویت، الگوها باید با دقت درمان شوند. اگر قرار است فرش تماما رنگ آمیزی شود، روش دیگری بر این اساس ترجیح داده می شود. اگر قرار باشد فقط برخی از مناطق یا الگوها تغییر رنگ دهند، رنگرزی با فرآیند ظریف تری انجام می شود. پس از اتمام مراحل رنگ آمیزی، انتظار می رود فرش خشک شود. بدین ترتیب پاسخ به این سوال که چگونه فرش را انجام دهیم پاسخ داده می شود.


لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین ارزان ترین قالیشویی کلیک کنید
این شباهت با رنگ ها و نقش های فرش های کایر را توضیح می دهد. قدمت فعلی فرش‌های «شطرنجی» نیز با فهرست مجموعه‌های اروپایی از اوایل قرن هفدهم مطابقت دارد. فرش‌هایی از نوع «شطرنجی» بر روی خود پرتره پیترو پائولینیس (1603-1681) و همچنین روی تابلوی گابریل متسوس «پارتی موزیکال» به تصویر کشیده شده است. یکی از اولین استفاده‌های فرش شرقی در نقاشی اروپایی، اثر سیمون مارتینی سنت لوئیس تولوز تاج‌گذاری رابرت آنژو، پادشاه ناپل است که در سال‌های 1316-1319 نقاشی شده است. 1340-1345 پانل سینی از خانواده مقدس منسوب به پیترو یا آمبروجیو لورنتستی (بنیاد آبگ، ریگیسبرگ) با حیوانات سیاه و سفید متناوب در مدال های رنگارنگ هشت ضلعی.

هر کدام از آنها الگوها و ساختارهای خاصی داشتند که نام آن را به آن داده است. هولبین 4 الگو به نام های لوتو بلینی، کریولی و مملینگ داشت. این نیز به نوعی جالب نبود، زیرا بسیاری از این الگوها قبلاً نام‌هایی داشتند که مخصوص افرادی بود که در ابتدا آنها را طراحی کرده بودند، و این هنرمندان کار اصلی قالی‌سازان را انتخاب کردند. برای پروژه های کوچکتر، روزنامه به همان اندازه مفید است. ورق های روزنامه برای پوشاندن فرش ها در مناطق کوچکتر و ناهنجار بسیار عالی هستند.

اکنون که فرش را نصب کرده اید و می خواهید فضای داخلی را نقاشی کنید، باید فرش را با برزنت یا پلاستیک محافظت کنید. می توانید از نوار چسب برای پوشاندن لبه های نزدیک دیوارها استفاده کنید. یک پیمانکار رنگ آمیزی با کیفیت با یک مرحله از هر سه مشکل جلوگیری می کند و این کاری است که صاحب خانه نیز می تواند انجام دهد. قبل از رنگ آمیزی، یک نوار 2 یا 3 اینچی نوار نقاش آبی را روی فرش بمالید. نوار را در مجاورت تخته قرنیز بکشید و هیچ شکافی در جایی که بتوانید فرش را در بین آن ببینید باقی ندهید. از نوارهای کوتاه استفاده نکنید، حتی اگر روی هم قرار بگیرند، زیرا درزهایی ایجاد می کند که رنگ می تواند از آن نفوذ کند.

بدیهی است که اگر پایه ها و دیوارهای خشک را به همان رنگ ها رنگ آمیزی می کنید اما ممکن است روی دیوارها صاف و روی تریم نیمه براق باشد، رنگ اضافی احتمالاً تحت نظارت بازرس ظاهر نمی شود ... قبل از هر چیز دیگری، می خواهید کف اتاقی را که نقاشی می کنید بپوشانید. ورقه های گرد و غبار پارچه ای یا پلاستیکی بزرگ برای این کار مناسب هستند. این ورقه های بزرگ مطمئناً هر گونه قطرات سرگردان یا ریخته شده را می گیرند.

بعد از اینکه فرش را رنگ کردم، فرش را با اسکاچ گارد اسپری کردم که فکر می‌کنم به جلوگیری از ایجاد لکه کمک کرد، اما آن را تمیز کردم و او دوباره روی آن ادرار کرد. اگرچه او دارو می‌گرفت و اکنون بهتر است، اما فرش باید برود. نمی‌دانم بهتر است یک فرش بخرید و گربه‌تان را خراب کنید یا زمان زیادی را صرف ایجاد یک طرح روی آن کنید و گربه‌تان آن را خراب کند. حداقل قیمت فرش فقط 20 دلار بود، 2 سال دوام آورد و من واقعا از نقاشی آن لذت بردم. کارلو کریولی دو بار همان قالیچه کوچکی را نقاشی کرد که در مرکز آن یک نقش ستاره شانزده پر پیچیده که از چندین محفظه در رنگ های مختلف تشکیل شده بود، برخی از آنها حاوی نقوش حیوانات بسیار شیک شده بود.

و من کاملاً متقاعد نشده بودم که این ایده آنقدر عالی است که همه می گویند. تنها چیزی که به آن متقاعد شده بودم این بود که رسانه پارچه کلید موفقیت من خواهد بود. همچنین اگر بخواهم یک اتاق 11×13 فوتی را با نسبت توصیه شده 2 قسمت رنگ به 1 قسمت پارچه و متوسط ​​انجام دهم، سطح پارچه گران می شود. همچنین، در حالی که من تجربه نقاشی عمدی فرش را ندارم، تجربه بسیار کمی از نقاشی تصادفی فرش دارم - و در این موارد، مقدار زیادی آب راه زیادی به سمت پخش شدن رنگ به طور یکنواخت روی یک فرش بزرگ انجام داد.

رنگ کنید

از رنگ لاتکس بر پایه آب با نرم کننده پارچه استفاده کنید. فرش در ابتدا سفت خواهد بود، اما با اضافه کردن کت های بیشتر نرم می شود. این پست وبلاگ هنری در مورد گرانترین تابلویی که تا به امروز فروخته شده است توسط فرش عتیقه نظمیه در شهر نیویورک، نیویورک منتشر شده است. برخورد با لکه های رنگ سرسخت یا مداوم می تواند درد گردن باشد.

در واقعیت، نمی‌دانم که آیا لازم است یا نه - من فقط در حال ساختن این موضوع هستم. من می دانم که آب کردن رنگ آن را بیشتر شبیه یک شستشوی رنگی می کند تا یک پوشش جامد. بنابراین ممکن است رنگ سبز نمایان شود، ممکن است مجبور شوید چندین کت و غیره را انجام دهید. فرش شورون نقاشی شده - البته من مجبور شدم یک فرش شورون نقاشی کنم. این پایه فرش نیز از شرکت Ikea است و اندازه کوچک آن را تبدیل به یک پروژه فرش نقاشی شده برای اولین بار آسان می کند. هنگام انتخاب رنگ نقاشی، باید در نظر داشته باشید که رنگ فقط می تواند رنگ روشن تر از رنگ را بپوشاند.

استفاده از نقاشی های شیمیایی فرش

در صورت امکان، قرنیزها یا پایه های یک چهارم گرد را بردارید تا فضای اطراف لبه های فرش باز شود. دور لبه های فرش را با نوار 2 اینچی نقاش بچسبانید و لبه پرز فرش را بپوشانید.

تفسیر دقیق بافت مذهبی توسط Volkmar Gantzhorn در سال 1998 ارائه شده است. او به طور مفصل الگوها و نمادهای نقاشی های رنسانس و فرش های باقی مانده با تزیینات باستانی، برای مثال با نسخه های خطی تذهیب شده ارمنی را مقایسه کرد. او به این نتیجه رسید که اکثر فرش های باقی مانده و نقاشی شده به طور یکسان توسط بافندگان ارمنی مسیحی تولید شده اند. بنابراین، نمادگرایی پنهان مسیحی در نقش‌های فرش، به اصطلاح «فرش‌های شرقی مسیحی» را زینت مناسبی برای کلیساهای مسیحی اروپای غربی کرده بود. نسل کشی ارامنه منجر به از بین رفتن سنت شفاهی و متعاقباً نسبت دادن نادرست «اسلامی» به فرش ها توسط اکثریت مورخان هنر غربی شده بود. بحث درباره فرضیه‌های گانتورن، که گاهی به صورت جدلی و نه کاملاً عاری از محدودیت‌های ملی‌گرایانه انجام می‌شود، هنوز ادامه دارد.

این فرش‌ها حیوانات روبه‌روی بزرگی را نشان می‌دهد که هر کدام یک حیوان کوچک‌تر را در داخل دارند. طرح هالبین بسیاری از این انواع فرش نیز به دلیل نقاشی هایی که در آنها به نمایش گذاشته شده بودند، شهرت یافتند. این طرح ها به نام هنرمندانی که آنها را نقاشی کردند نامگذاری شدند.

پستهای اخیر

بنابراین، به جای پنهان کردن یک نقطه سفید کننده روی فرش، می توانید آن را با خودکار نقاشی یا نقاشی روی پارچه ترمیم کنید. خودکارهای نقاشی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند با دیگر خودکارهایی با رنگ‌های مشابه استفاده شوند، به این معنی که می‌توانید آن‌ها را با هم ترکیب کنید تا با رنگ اصلی فرش هماهنگی آزاد داشته باشید. دیوارها و مبلمان اطراف را با نوار و روزنامه محافظت کنید. اگر داخل فرش را نقاشی می کنید، اطراف فرش را با نوار نقاش بپوشانید. اطمینان حاصل کنید که نوار یک منطقه 12 اینچ تا 24 اینچ در اطراف منطقه ای که در آن رنگ می زنید را بپوشاند.

پرتاب سریع چند ورقه گرد و غبار بزرگ شما را از کابوس پاک کردن رنگ از روی فرش نجات می دهد. فرش دایره ای نواری - این فرش را به جای غلتاندن رنگ روی آن از رنگ اسپری استفاده کردم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت امین اوغلی بازدید نمایید
و باید بگویم که فکر نمی‌کنم رنگ اسپری به اندازه رنگ‌های رول شده، خطوط شفافی داشته باشد. این فرش در تمام زمستان در پاسیو من در برف رها شد و هنوز هم عالی به نظر می رسد. همچنین، من برای این پروژه یک الگوی فرش بسیار گران قیمت را کپی کردم و آن فرش بیش از 5000 دلار قیمت داشت. برای پاک کردن طرح یا پاک کردن اشتباهات از تینر رنگ استفاده کنید.

من فرش باقیمانده 20 دلاری را بلافاصله پس از اتمام ساختن میز ناهار خوری خود با الهام از غرب نارون خریدم، بنابراین در واقع همه چیز مورد نیازم را در دست داشتم، وو هو! می توانید از رنگ اکریلیک یا لاتکس استفاده کنید و من فقط از رنگ آبی و فیروزه ای ترکیبی سفارشی استفاده کردم. فقط مطمئن شوید که اگر رنگ رنگ را به صورت سفارشی مخلوط کنید، بیش از اندازه کافی درست کنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که قبل از اینکه فرش نقاشی شده DIY شما تمام شود، رنگ تمام شود.

کاری که شما انجام می دهید این است که نوار را بین لبه فرش و تریم قرار دهید. شما لازم نیست نگران باشید که آن را تا انتها به زمین برسانید، زیرا فرش دوباره پاره می شود و این تقاطع را می پوشاند. با این حال، این تنها ونیزی ها نبودند که فرش ها را نقاشی می کردند. در واقع، این روند از قرن چهاردهم در سراسر اروپا گسترش یافت.

علاوه بر این، تکنیک به کار رفته در ساخت فرش پازیریک با تکنیک دو گره ارمنی مطابقت دارد. فرش های باغ این دوره مفهومی تمثیلی و نمادین از بهشت ​​و باغ های بهشتی دارند و در عین حال نقوش و نقوش موجود در این فرش ها متناسب با معماری و طراحی باغ های ایرانی است که به چهار باغ و بهشت ​​می پردازد. این نشان از خلاقیت و توانایی هنرمندان طراحی دوره صفوی است. ترویج نقوش باغ بر روی فرش ها و به تصویر کشیدن باغ ها در نقاشی ها باعث شده تا از طبیعت و نقوش آن مانند درختان، گل ها، پرندگان و حیوانات برای نزدیک شدن به مفهوم باغ عدن استفاده شود. نقش چهار باغ، فاصله مربع و باز بودن منظره اصلی به شکل مستطیل در باغ ایرانی در طراحی فرش و تابلوهای باغ رعایت شده است. با توجه به آنچه در ساختار اصلی طرح باغ ایرانی وجود دارد و در تطبیق آن با ساختار رسمی دو ناحیه نقاشی و فرش باغی، به این نتیجه می رسیم که ترکیب ساختارها و عناصر به کار رفته در دو حوزه نقاشی و قالی بافی.