کتاب‌های صوتی به مدیریت زمان کمک می‌کنند

تجربه ای بسیار متفاوت که به شما امکان می دهد تاریخ را به روشی کاملاً جدید تجربه کنید و مزایای بی شماری را به همراه دارد. خوشحالیم که گزارش دهیم کتاب‌های صوتی فواید زیادی برای مغز دارند - از درک بهتر خواندن گرفته تا دایره لغات گسترده. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای کتاب‌های صوتی، ادامه مطلب را بخوانید، و باعث می‌شود آنها برای سرگرمی و سلامتی شما ارزش شنیدن داشته باشند!

کتاب‌های صوتی به مدیریت زمان کمک می‌کنند

هیچ کس در مورد اهمیت رمزگشایی در آموزش خواندن به کودکان بحث نمی کند. اما درک پیام، تفکر انتقادی در مورد محتوا، استفاده از تخیل، و ایجاد ارتباط در قلب معنای خواننده بودن و اینکه چرا بچه ها یاد می گیرند کتاب را دوست داشته باشند، هستند. برای اکثر کتاب ها، برای اکثر اهداف، گوش دادن و خواندن کم و بیش یکسان هستند. گوش دادن به یک کتاب صوتی ممکن است تقلب در نظر گرفته شود، اگر رمزگشایی هدف باشد. کتاب‌های صوتی به شما این امکان را می‌دهند که بدون انجام این کار رمزگشایی کرده باشید.

می توانید در ژانرهای مختلف، نویسندگان و موارد دیگر جستجو کنید. می توانید این برنامه را دانلود کنید تا بتوانید مستقیماً در گوشی خود به کتاب های صوتی گوش دهید. اگر کتابخانه شما به هیچ یک از این سرویس ها متصل نیست، می توانید کتابخانه های متصل را جستجو کرده و برای کارت آنلاین ثبت نام کنید. بهترین زمان برای دریافت کارت کتابخانه است، حتی اگر مجازی باشد. امروز اولین کتاب صوتی ام را خواندم، اما به اندازه زمانی که از نظر فیزیکی آنها را خواندم، احساس موفقیت نکردم. همچنین یک جعبه کتاب بلند دارم که پر از تمام کتاب‌هایی است که خوانده‌ام و دیدن، یادآوری و احتمالاً دوباره خواندن آنها لذت بخش است.

کتاب های صوتی احساسات را برجسته می کنند

به طور کلی، افرادی که سعی می کنند کتاب خوبی برای گوش دادن پیدا کنند، ممکن است بخواهند از کتاب های صوتی اجتناب کنند. اگر می‌خواهید کتاب مناسبی پیدا کنید، گوش دادن به کتاب‌های صوتی زمان زیادی می‌برد. اگر اهل مطالعه سریع هستید یا برنامه کتاب صوتی خوبی دارید، ممکن است متوجه شوید که باید چندین ساعت منتظر بمانید تا کتاب صوتی مورد علاقه خود بارگذاری شود.

یکی دیگر از کاربردهای کتاب های صوتی، امکان گوش دادن به کتاب به زبان های جدید است. من در حال حاضر با گوش دادن به سریال های Divergent و Fault in Our Sky دارم اسپانیایی را تمرین می کنم و قصد دارم به بسیاری از کتاب های مورد علاقه ام به زبان اسپانیایی گوش دهم. این یک راه عالی برای ایجاد دوزبانگی با خود و با کودکان است! خواندن این مقاله و دیدن اینکه دیگران در اشتیاق من با من شریک هستند عالی است.

من عاشق خواندن هستم و واقعاً دلم برای آن تنگ شده است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دانلود کتاب های صوتی رایگان کلیک کنید
گوش دادن به کتاب‌های صوتی راهی برای بازگشت به مطالعه بدون صبر کردن تا زمانی که بچه‌هایم بزرگ شوند، فراهم می‌کند. مزایای گوش دادن به کتاب های صوتی کتاب های صوتی بسیار محبوب هستند و مردم در سراسر جهان از آنها لذت می برند. اکثر کتاب‌های صوتی پر از دیالوگ‌های باکیفیت، سرگرم‌کننده و تصاویر زیبا هستند.

من بیشتر با دخترانم گوش می دهم، بنابراین به دنبال رمان های YA یا داستان های خانوادگی می گردیم تا با هم گوش کنیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت نوار بازدید نمایید
این بسیار سرگرم کننده بوده است، زیرا می توانیم در حین گوش دادن درباره کتاب ها بحث کنیم. این تجربه‌های مشترکی را برای خانواده ما در مورد کتاب‌هایی که می‌خوانیم ایجاد می‌کند و به من اجازه می‌دهد تا با عادت‌های خواندنی دختران بزرگ‌ترم همگام باشم!. اگرچه گوش دادن به یک کتاب صوتی نکات مثبت زیادی دارد، اما معایبی نیز دارد.

برای مدت طولانی، از کتاب‌های صوتی استفاده نمی‌کردم، زیرا فکر می‌کنم، مانند بسیاری از مردم، به ذهنم خطور نکرده بود که می‌تواند تجربه‌ای مانند خواندن یک کتاب فیزیکی باشد. با این حال، وقتی تصمیم گرفتم آنها را امتحان کنم، متوجه شدم، از بسیاری جهات، حتی بهتر است، زیرا اغلب شما صدای نویسنده را می شنوید و حتی بیشتر از آن صدا معنای مورد نظر آنها را از هر قسمت درک می کنید. اگر یک کتاب‌خوان حرفه‌ای کتاب صوتی به جای نویسنده کتاب می‌خواند، باز هم تجربه‌ای است که تقریباً احساس می‌کنید با شخص دیگری که همراه شما می‌خواند ارتباط برقرار می‌کنید. من از اینکه چقدر کتاب های صوتی را دوست دارم شگفت زده شدم.

حتی اگر هنوز از خواندن کتاب لذت می‌برید، کتاب‌های صوتی به شما این فرصت را می‌دهند که زمانی که نمی‌توانید مطالعه کنید، مانند زمانی که در حال رانندگی هستید، گوش کنید. کتاب‌های صوتی به من این امکان را داده‌اند که کتاب‌های بسیار بیشتری را بخورم! من به عنوان مادر سه فرزند جوان، وقت زیادی برای خواندن ندارم. با این حال، من می توانم در حین تمیز کردن، ورزش کردن، رانندگی و خوابیدن به یک کتاب صوتی گوش دهم.

آنها به من اجازه خواندن دادند در حالی که من کارهای بسیار دیگری انجام می دهم. و حتی زمانی که فقط بنشینم و بخوانم، اغلب به دلایلی که spike31875 به اشتراک گذاشته است، کتاب صوتی را انتخاب می کنم - راوی می تواند چیزهای زیادی به این تجربه اضافه کند. من تجربه بسیار مثبتی از گوش دادن به کتاب های صوتی دارم. به‌عنوان کسی که همیشه یک خواننده مشتاق بوده‌ام اما وقت آزاد زیادی برای خواندن کتاب‌های سنتی ندارد، کتاب‌های صوتی برای من نجات بخش بوده است.

من به ندرت - یا شاید به ندرت - وقت بگذارم تا بنشینم و یک کتاب فیزیکی بخوانم، زیرا همیشه احساس می کنم در آن موارد، می توانم کار دیگری انجام دهم، مانند کار کردن با رایانه. مزایا این است که می‌توانیم در حین رانندگی یا انجام سایر فعالیت‌های آرام، مانند پختن غذا، آشپزی، رنگ‌آمیزی، لباس‌شویی و غیره به کتاب‌های صوتی گوش دهیم. و بسیاری از کتاب‌های صوتی که ما دوست داریم توسط بازیگران حرفه‌ای خوانده می‌شوند، بنابراین صداهای مختلفی برای شخصیت‌های مختلف ایجاد می‌کنند و به ما کمک می‌کنند آن شخصیت‌ها را بهتر تصور کنیم. آنها ریتم زبان را با گوش دادن به صحبت های افراد مختلف به این روش یاد می گیرند.