نحوه فروش عطر

اشتباه نکنید، من آن موارد جدید را نمونه می‌کردم و متوجه می‌شدم چه چیزی شبیه به آن حمل می‌کردیم و قبل از رفتن به مشتری نشان می‌دادم. من می گویم فروشندگان خوب را پیدا کنید، آنها را آموزش دهید و نمونه هایی برای آنها تهیه کنید. من حتی نمی توانم تعداد عطرهایی را که پس از مصرف یک نمونه خریدم و تصمیم گرفتم بدون عطر بیشتر از آن زندگی کنم، حساب کنم. همانطور که اشاره کردید، مشکلاتی در رابطه با محصول و نحوه فروش آن وجود دارد، و به نظر من خرده فروشان با انجام همان کاری که قبلا انجام می دادند، به نگرانی های خود پاسخ می دهند، فقط بیشتر.

6 یک تجربه خرید که بازدیدها را به مشتری تبدیل می کند

در فروشگاه‌ها، من SAs را از کمیسیون خارج می‌کردم، بنابراین آن‌ها برای انجام فروش آنقدر تحت فشار نباشند. من در گذشته پاسخ هایی را خوانده ام که در صورت عدم جابجایی محصول به اندازه کافی ممکن است اخراج شوند. من حدس می‌زنم چالش بزرگ این است که شرکت‌های عطر را متقاعد کنیم که بلیط فروش کاهش سرعت، ارائه نمونه‌ها، آموزش SAها، و بنابراین ایجاد مصرف‌کنندگان متعهد عطری است که سال‌ها خرید خواهند کرد. مشکل این است که برای پیمودن این راه ایمان لازم است. اکنون من کمی مشکل معکوس دارم، یعنی صحبت کردن با فروشندگان به دلیل محدودیت زبانی بزرگ مشکل است. بنابراین وارد عطرفروشی‌ها می‌شوم و همه این کارها را خودم انجام می‌دهم...

نحوه فروش رول دارچین

برای ایجاد آگاهی در مورد فروشگاه عطر خود، روی تبلیغات آنلاین و آفلاین سرمایه گذاری کنید. این اطمینان حاصل می کند که فروشگاه عطر شما در ذهن مشتریان بالقوه ای است که مشتاقانه منتظر خرید بهترین عطرهای موجود در بازار هستند. منظور من این است که حدس می‌زنم دانش در مورد عطرها می‌تواند به نوعی به فروش کمک کند.

اما وقتی شروع کردید به آنچه می‌خورید و می‌نوشیدید توجه کنید و کامتان پیچیده‌تر شد، کمی بوی بد پنیر و پیچیدگی را به شراب ترجیح دادید. عطر هم همینطوره کسی که برای اولین بار عطر را بو می کند ممکن است به طور طبیعی به سمت رایحه ای شاداب و میوه ای گلی جذب شود، اما در نهایت آن عطر صاف و قابل پیش بینی به نظر می رسد. سپس باید بدانید که این نوعی تجارت الکترونیکی است که در حال رشد است. مردم هر روز تعداد بیشتری از محصولات عطر و لوازم آرایشی را به صورت آنلاین سفارش می دهند.

همچنین زمانی که تازه متولد شده اند دستمزد کمتری دریافت می کنند. فشار در کارمندان تا حد زیادی یک "فشار" از سوی مدیریت به فروش، فروش، فروش است. اگر تسترها دزدیده نشوند، شکسته می شوند، اما فروشندگان نباید نسبت به مردان به عنوان مقصر تبعیض قائل شوند.

در اکثر فروشگاه ها، برای گرفتن نمونه از هر عطر، ترکیبی از جذابیت، چانه زنی و خوش شانسی لازم است. موفق باشید نمونه هر چیزی را که بیش از شش ماه پیش از یک فروشگاه بزرگ منتشر شده است، دریافت کنید. فروشنده شروع به ارائه USP هر عطر به همسرم کرد در حالی که کاملاً آگاه بود که من کاربر خواهم بود.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش عطر به سایت ما مراجعه نمایید
او فرض کرد که زن در تصمیم گیری تأثیر می گذارد و شوهر فقط چیزی را که او تأیید کرده است می خرد.

راه اندازی بسیار زیاد هزینه زیادی دارد، از این رو تعداد بی نهایت نمونه وجود ندارد. بسیاری از آنها در یک عرضه و سپس به کسانی که خرید می کنند داده می شود، و هیچ کدام را تا حمل بعدی، در صورت وجود، از یک منبع دور باقی نمی گذارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت عادل ایروانچی زاده بازدید نمایید
شاید نکته کلیدی این باشد که فروشندگان خوب و آگاه باید دستمزد بهتری دریافت کنند.

البته امتحان کردن 6 یا 7 عطر جالب خوب است، اما دلم برای لمس شخصی یک فروشنده تنگ شده است. نمی‌دانم که آیا این رکود ربطی به جنبش فضای عمومی «بدون عطر» دارد که در دهه گذشته یا بیشتر به وجود آمده است. همچنین نمی‌دانم که آیا فروش لوسیون‌های معطر و سایر محصولات در مقایسه با عطرهای سنتی‌تر، که نیاز به هزینه‌های مالی قابل توجه‌تری دارند، افزایش یافته است. این یک میدان مین است، درست است؟ حتی از کجا شروع کنیم؟ خوب، اولین نکته ما این است که به یک عطر زمان بدهید. بنابراین بسیاری از ما اسپری می‌کنیم، فوراً بو می‌کشیم (اساساً فقط الکلی است که استشمام می‌کنید، شاید فقط بویی از نت‌های بالایی داشته باشیم) و دور می‌شویم.

برخی از محصولات خود را به همراه کارت ویزیت و بروشور خود در چنین فروشگاه هایی نگهداری کنید. از آنها بخواهید که کارت ویزیت را به مشتریانی که محصول شما را خریداری می کنند، منتقل کنند. حدس می‌زنم این تئوری در مورد محصولات مراقبت از پوست نیز مشابه است، اگر هر شرکتی به تولید کرم‌های عمومی که پوست را نرم می‌کند ادامه دهد، مردم به هیچ وجه نمی‌توانند از چه کرم خاصی استفاده کنند. بنابراین اکنون شرکت ها به بمباران مشتریان در مورد اطلاعات مراقبت از پوست ادامه می دهند که قطعا فروش را افزایش می دهد. من در عطرسازی مبتدی هستم و به پوشیدن عطرهای گلدار، میوه ای-گلی و سایر انتخاب های مبتدی معروف شده ام. ابتلا به میگرن باعث می‌شود که نتوانم از برخی برندها لذت ببرم یا حتی آن را امتحان کنم (این فقط ارزشش را ندارد!) بنابراین برای اینکه بفهمم آیا عطری را تحمل می‌کنم یا نه، داشتن آزمایش‌کننده ضروری است.

من همیشه با بور موافق نیستم، اما دوست دارم که او عطر را به عنوان چیزی که باید برابر با غذاهای تند، لباس و هنرهای تجسمی و نمایشی در نظر گرفته شود، ارائه می دهد. و من از او و از وبلاگ های عطری که هر روز صبح می خوانم چیزهای زیادی یاد می گیرم. همچنین فکر می‌کنم شرکت‌های عطرسازی باید سرعت انتشار خود را به یک یا دو رایحه که با دقت انتخاب شده‌اند در سال کاهش دهند تا مصرف‌کنندگان بتوانند از پس آن برآیند. در عوض، آنها باید زمان بیشتری را صرف ارائه عطرهای کلاسیک در خطوط خود به مصرف کنندگان جدید کنند.